• MEEST GESTELDE VRAGEN.

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, maar wil je deze wel graag stellen?

Stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl. Deze vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord.

  • IK WOON IN BELGIË, KAN IK NU OOK BESTELLEN?

Jazeker, vanaf heden is het ook mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je in België woont.
Bekijk hieronder wat de betaalmogelijkheden en verzendkosten zijn voor België.

  • WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?

Je kunt gebruik maken van iDEAL, PayPal en Banconact voor je betalingen bij Stoere Store.

  • HOE WEET IK ZEKER DAT MIJN BESTELLING IS AANGEKOMEN BIJ STOERE STORE?

Na je betaling ontvangen de medewerkers van Stoere Store direct jouw bestelling en zal deze zo spoedig mogelijk aan je worden verstuurd. Er zal ook een bevestiging van deze bestelling naar je worden verstuurd worden via e-mail.

Door een foutje in de site, is het mogelijk dat je geen bevestigingsmail ontvangt. Mocht je niet zeker zijn of alles goed is gegaan, mag je altijd mailen naar info@stoerestore.nl.

  • WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en grootte van je bestelling, brievenbuspost is €3,95, pakketpost €6,95.

Verzendingen naar België bedragen €13,00.

  • WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE PRODUCTEN?

Meestal wordt het artikel binnen 2 à 3 werkdagen bezorgd, indien anders staat vermeld bij het artikel. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track&trace-code.

Als je twijfelt of de bestelling wel aankomt, stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl.

  • KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN, ALS HE TEGENVALT?


  • RETOUR

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had? Meld je retourzending, binnen 14 dagen na ontvangst, aan door een e-mail te sturen aan info@stoerestore.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, artikel, rekeningnummer en de reden van retour.

Vervolgens kun je het artikel, ongebruikt en in originele verpakking terug sturen naar onderstaand postadres. Wij dienen de retourzending binnen 14 werkdagen ontvangen te hebben. We zullen het aankoopbedrag zodra we het retourzending binnen hebben terugstorten op jouw rekeningnummer.


  • ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURNEREN?

Bij retourzendingen komen de verzendkosten voor jouw rekening. Je bent daarnaast zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

  • RUILEN


  • KAN IK MIJN ARTIKEL RUILEN?

Dat is geen probleem! Meld je retourzending aan door een e-mail te sturen aan info@stoerestore.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, het artikel en waar je het voor wilt ruilen. Vervolgens kun je de retourzending, ongebruikt en in originele verpakking terug sturen naar onderstaand postadres. En wij sturen het nieuwe artikel (indien op voorraad) kosteloos naar je toe. LET OP: Vergeet de bestelbon niet bij je retourzending te voegen.

Stoere Store

Prinses Irenestraat 29

8501 HW JOURE

  • IK WIL GRAAG OP DE HOOGTE GEHOUDEN WORDEN VAN NIEUWE ARTIKELEN OF ACIES VAN STOERE STORE, KAN DIT?

Jazeker! Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, of ons te volgen op Facebook en Instagram. En uiteraard door de webshop in de gaten te houden mis je niks van alle nieuwtjes en leuke aanbiedingen.