algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden stoerestore.nl

Indien je een bestelling plaatst bij stoerestore.nl verklaar je jezelf akkoord met onderstaande leveringsvoorwaarden.

Een bestelling in onze webshop heeft een betalingsverplichting tot gevolg. Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen.

Orderbevestiging

Zodra je bij ons een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je via e-mail een orderbevestiging.

Op de orderbevestiging vind je een overzicht van de bestelde artikelen en de kosten hiervan, inclusief eventuele verzendkosten en BTW.

Bestellen, betalen en levering van de producten

Je kunt direct betalen met Paypal, iDEAL en Bancontact.

Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet-betaalomgeving van je eigen bank.

Na het geven van je goedkeuring, wordt het bedrag automatisch verwerkt en je bestelling direct in behandeling genomen.

Onze betalingen worden uitgevoerd door een gecertificeerd bedrijf, waardoor je privacy volledig gewaarborgd is.

Zodra het bedrag is ontvangen, wordt je bestelling binnen enkele dagen aan postvervoerder PostNL aangeboden ter verzending.

Je krijgt een bericht zodra je bestelling verstuurd is. Na verzending van je bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging ervan en zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerder.

Let op: kies je voor brievenbuspost dan zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en of schade tijdens verzending van je order door PostNL. Brievenbuspost is NIET traceerbaar.

Pakketpost wordt over het algemeen binnen 1 a 2 werkdagen aan je geleverd.

Je pakket wordt 2 a 3 keer aangeboden op je opgegeven huisadres. Kun je het niet in ontvangst nemen, dan wordt je pakket hierna naar een afhaallocatie gebracht. Hiervan krijg je bericht.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het ophalen/in ontvangst nemen van je pakket. Mocht je pakket bij ons retour komen omdat je het niet hebt kunnen aannemen, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste (bezorg)adres. Mocht je bestelling bij ons retour komen omdat PostNL niet heeft kunnen bezorgen vanwege een onjuist adres, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Verzend- en verpakkingskosten

Voor het verzenden van de bestelling worden de standaard tarieven gehanteerd van de postvervoerder.

De verzendkosten van kleine (platte) bestellingen die door de brievenbus passen (brievenbuspost) bedragen € 3.95.

Grotere bestellingen vallen onder pakketpost tot 10 kg, de verzendkosten zijn dan: € 6.95 (PostNL). Voor verzendingen naar België rekenen we €13,95 verzendkosten.

Ruilen en retourneren

Je hebt veertien dagen bedenktijd met betrekking tot retourneren van je bestelling. Binnen deze periode kun je een mail sturen naar info@stoerestore.nl, met daarin je naam, ordernummer, artikel, rekeningnummer en de reden van retour.

Daarna kun je de artikelen aan ons retour te zenden, mits deze in onbeschadigde staat zijn, ongeopend en in de originele verpakking.

Houd er rekening mee dat bij het retour zenden van artikelen de Algemene Voorwaarden van de desbetreffende postvervoerder gelden en deze kosten voor rekening van de klant zijn.

Kosten van beschadiging en vermissing zijn tevens voor je eigen rekening. Het bedrag van het geretourneerde artikel zal aan je retour betaald worden.

Klachten/Garantie

Heb je klachten met betrekking tot de geleverde goederen of andere zaken? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen.

In principe heb je een maand standaard garantie op je product, deze gaat in bij het in ontvangst nemen van het product.

Vervoersschade

Alle bestellingen worden door ons conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder verzonden. Mocht je een beschadigde zending ontvangen dan verzoeken wij je ons hiervan binnen 48 uur na ontvangst in kennis te stellen.

Er zal dan een afspraak met je worden gemaakt over het retourneren van de zending en je producten zullen kosteloos door ons vervangen worden.

Let op: vergeet je ons in te lichten m.b.t. vervoersschade of doe je dit te laat, dan vervalt je recht op garantie. Uiteraard verzoeken wij je de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder ook zelf zorgvuldig in acht te nemen.

Indien retourzendingen beschadigd bij ons aankomen en niet conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder zijn verzonden, vervalt je garantie en behouden wij ons het recht voor je aansprakelijk stellen voor de ontstane schade.

Overeenkomst

Indien na ontvangst van het op de orderbevestiging vermelde totaalbedrag, levering van je bestelling niet binnen vier weken heeft plaatsgevonden, heb je het recht de overeenkomst met ons te ontbinden en kun je ons verzoeken om terugbetaling van het door jouw betaalde bedrag. Dit geldt uitsluitend indien door ons geen andere afspraken met je zijn gemaakt over het tijdstip van levering of als wij verzuimen je in te lichten inzake een mogelijke vertraging bij de levering van artikelen.

Prijsafwijkingen

Wij behouden ons het recht voor op prijsafwijkingen. Wij zullen je bij prijswijzigingen inlichten. Je hebt dan de mogelijkheid de koopovereenkomst te ontbinden.

Privacyverklaring

Stoerestore.nl verklaart hierbij nadrukkelijk dat alle door jouw verstrekte adresinformatie en persoonsgegevens uitsluitend zullen worden gebruikt ten behoeve van haar eigen administratie en informatieverstrekking.

Persoonsgegevens worden niet doorverkocht en niet ter beschikking gesteld aan derden.

Contact

Heb je vragen naar aanleiding van wat je op onze site gezien of gelezen hebt, dan kun je een e-mail sturen naar info@stoerestore.nl

© 2018 Stoere Store

Alles op deze website is auteursrechtelijk beschermd.

Zonder toestemming is het kopiëren van teksten, foto`s, artikelen of andere items op deze website verboden.